Tapas

       2012-09-30 @ 03:06:12
Ikväll åt jag och min man tapas på La Sombrita. Jag blev nämligen svinigt sugen på tapas tidigare idag, och eftersom jag suttit inne hela veckan och känner mig lite bättre nu så vågade jag mig utanför dörren. Vi har ätit där tidigare och maten var lika god som förra gången, men servicen var tyvärr dålig idag. Väldigt virrigt. Meeen det var trevligt ändå och skönt att komma ut lite.
 
För övrigt har jag fått någon slags allergisk reaktion av antibiotikan. SÅKLART! Hade varit för bra för att vara sant annars. Har fått lite utslag och det kliar på ryggen, magen och lite på armarna. Står att klåda är en möjlig biverkning, så det är nog ingen fara, men om det blir värre får jag väl gå till farbror doktorn.
 
 

Min fina, bekymrade Alexander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback