Härlig Måndag

       2012-09-03 @ 22:27:00
Idag har jag hunnit med en hel del! Imorse var jag på Hitta Rätt (arbetsmarknadsprojektet som jag går) innan jag åkte ut till Hisingen för att gå på öppet hus hos Volvo Penta som ska ta in 400 ungdomar i hela Sverige på en yrkesutbildning som de kallar Volvosteget. Det var väl okej, ganska intressant att gå rundvandring där inne men tror inte jag söker utbildningen.
 
När jag var klar där tänkte jag svänga förbi Linda som ändå bor i närheten. Hon öppnade inte. Gick till hennes jobb som ligger en liten promenad bort. Hon var inte där. Då hörde hon av sig och sa att hon var hemma och hade stått i duschen, haha. Så jag gick hem till henne igen och vi tog en timmes promenad i det fina vädret.
 
Åkte hem, käkade, chillade, sov en stund, diskade, lagade mat, käkade, diskade och tog väärldens längsta dusch. Det sistnämnda var typ dagens höjdpunkt, sjukt gött!
 
Ganska produktiv dag alltså. Lagade en fisk- och spenatsoppa med en hemmagjord aioli och räkor till. Helt enligt LCHF, har varit riktigt duktig! (Förutom nyss när jag tog några chokladbitar, men jaja, det hade jag förtjänat) Det såg tyvärr godare ut än vad det var.
 
Himla babblande på mig, nu ska jag vara tyst.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback