Hello

       2012-10-11 @ 17:02:05
Jag har blivit friskare, åt mina sista tabletter för bältros igår (kan tydligen ta några veckor till innan det slutar klia, KUL!) och knaprar nu bara antibiotika för halsfluss.
 
Är i full gång med mitt liv. Imorgon ska jag börja "introduktionsjobba" som personlig assistent och fortsätter med det hela nästa vecka. Kommer bara bli lite extrajobb framöver, men bättre än ingenting. Tjejgruppen är igång också, var sjukt kul att träffa alla tjejer i tisdags, trots att det var lite fnissigt och tramsigt. Men det släpper väl.
 
Mitt humör är dock lite instabilt. Känner mig orolig och nedstämd blandat med lyckligast i världen och pirrig. Hoppas verkligen det är PMS.
 
 
Fått en fin kalender. Så här lagom till slutet av året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback