Kvällshälsning

       2012-05-06 @ 22:45:12
Long time no see!

Känner faktiskt aldrig för att skriva här. Jag antar att de flesta som läser här har koll på mig på facebook eller instagram. Bloggar ibland från mobilen för att det är snabbt och smidigt, men har inte blivit av det senaste.

Hur som helst har helgen varit riktigt bra! I fredags blev det lite utgång, hamnade på Sejdeln med trevliga människor. Igår kom Jessica och Jérémy hit, de hade med sig crêpemaskinen så vi mumsade hela kvällen. Idag har jag och Alex gått en sväng på Trädgårdsföreningen, gick in i Palmhuset och sådär. Sen blev det även en sväng på stan, shoppade lite nödvändigheter.

Om en vecka fyller jag år! Jag älskar att fylla år. Har planerat firandet lite smått, det blir av helgen efter. Hoppas många vill komma. Har ärligt talat inte så mycket vänner, men de jag har är de bäta som finns!



Nya glasögon (jag kan se!!!) och ny tröja.

Kommentarer
Postat av: Hellolinda

Haha "bäta som finns", fick mig att tänka på den här:

http://www.youtube.com/watch?v=pcNJEBgaaA0

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback