Nytt Jobb

       2012-03-05 @ 20:10:06
Idag fick jag nytt jobb! Har varit på tre intervjuer, den sista var i morse. I eftermiddags hörde de av sig att jag fått det! Det är på Anitcimex vilket är sjukt bra för det är ett växande, välkänt företag. De har bakat ihop två tjänster till en, så det är lite kundtjänst och lite säljsupport. Jag kommer alltså inte sälja något utan mer hjälpa de anställda säljarna att boka in möten och så. Mycket administrativt helt enkelt.

Anledningen till att jag inte vill ha kvar mitt nuvarande säljjobb är helt enkelt för att det inte går så bra för mig (man borde iofs ge det mer tid, men det är ju alltid osäkert med provisionbaserad lön) och att arbetsuppgifterna på nya jobbet är mer min grej.

Så ikväll tog Alex med mig till Cicero för en mysig middag. Jag är glad!

Kommentarer
Postat av: Hellolinda

Åh vad roligt för dig! Hoppas det här blir bättre :)

2012-03-05 @ 21:57:25
URL: http://hellolinda.blogg.se/
Postat av: Yonas

Grattis hjärtat! :)

2012-03-06 @ 12:10:58
URL: http://yonasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback