Måndag

       2012-03-26 @ 18:32:44
Himla skön måndag ändå. Var ju ute på besiktning på förmiddagen, väldigt intressant! Sen tillbaka till kontoret och satt väl mest och lyssnade. Mycket info är det ju men tror det börjar sjunka in lite. Efter jobbet åkte jag in till stan på ett ärende, åt lite sushi, sen hem och direkt ut på en promenad. Är lite kär i solen tror jag.

Jessica, topparna är från GoJane (stog under bilden, men kanske borde göra mina länkar i en annan färg så man faktiskt ser dem) och man kör med nippel covers, freebra eller ingenting under!



Fina, fina Angered.. Elleeeer?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kollade lite på freebra. Men jag är skeptisk. Står typ "Går att använda upp till 100 gånger om man sköter om den".. Känns B att köpa en "engångs-BH"?



Funderar på nipple cover istället! :) Lite billigare.



Jag älskar toppar med bar rygg!

2012-03-27 @ 09:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback