För Få Timmar

       2012-07-03 @ 20:27:30
Herregud, behöver lite fler timmar på varje dygn. Har någon några till övers?
 
Efter att jag varit på mitt program som arbetsförmedlingen skickat mig på, tränat, åkt hem och duschat, ätit och gett katterna massa uppmärksamhet så finns det ingen mer tid. Så ser alla mina dagar ut. Har tusen saker på min att-göra-lista... Åh!
 
Annars kretsar mitt liv mest kring träning och rätt mat just nu. Tränar fyra dagar i veckan och är hela tiden medveten om vad jag stoppar i mig. Känns riktigt bra och kul, tror att jag kommer lyckas den här gången. Jag ska fan bli fit!
 
På tal om, duschar typ fem gånger i veckan (pga all träning) och min hud blir väldigt torr av det. Sjukt jobbigt att smörja in hela kroppen efter varje dusch. Någon som har tips på bra, återfuktande duschkräm?
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback