Min Polare Danne

       2012-01-26 @ 21:17:03
Idag fick jag ett sms från okänt nummer. En viss Daniel tydligen enligt eniro.

Danne: Hejsan korppoolare! Lycka till ikväll med invignings uppvärmningen.. Börjar kolla nu inför korpen. Med vänlig hälsning, Porse
Jag: Ojdå! Det hade jag glömt bort. Tack för påminnelsen!
Danne: Det var så lite så... Ha en kul kväll..
Jag: Det ska jag ha, ska supa tills jag stupar!
Danne: Gör du rätt i ... Här blir de lugnt sen sthlm över fre - mån, en fråga har du hypetraxx mixar? Tänker främst på the dark side?

Har inte svarat än, vet inte hur jag ska spinna vidare på det här. Tips?

Kommentarer
Postat av: Kaisa

hahahaha åååh, så bäst.

2012-01-26 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback