Hair

       2012-02-21 @ 22:01:43
På lördag har jag bokat klipptid (som jag kanske blir tvungen att avboka ifall jag ska jobba, men är inställd på en klippning). Jag är lite sugen på förändring nu alltså. Dröjde länge den här gången, imponerande! Det ska nog bli en annan färg iaf. Vilken vet jag inte än, förslag? Liiite sugen på att bli blond igen alltså, men det är sånt himla jobb. Frisyren kan man inte göra så himla mycket med egentligen ju, men funderar på att klippa så jag kan ha hellugg, men ändå rakat på sidorna. Lite som Carolina Wallin Pérez. Då kan man ju fortfarande dra det åt sidan om man vill.



Kommentarer
Postat av: Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik

snyggt :D



Kika in i min fotograf och modeblogg =)

2012-02-22 @ 15:29:35
URL: http://penajs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback