Gossigt

       2012-02-14 @ 22:00:16
Jag är nog den enda i hela Sverige som är neutral när det gäller Alla Hjärtans Dag. Jag bryr mig inte om själva dagen. De som vill fira får väl göra det, fint med lite extra kärlek. De som inte gillar hela grejen kan ju låta dagen gå obemärkt förbi. Däremot så blir jag riktigt less på de som verkligen AVSKYR dagen. Ni behöver lixom inte fira om ni inte vill, men låt de som vill göra det. Så tråkigt när en dag som ska handla om kärlek får helt motsatt effekt. Så onödigt.

Huuur som helst - jag har fått världens mysigaste filt av Alex! Vi gick i affären, jag pekade, han köpte. Haha! Nä men jag var tvungen att ha den, så hiiiiiimla mjuk så jag dör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback