12-02-18

       2012-02-18 @ 12:16:30
Ja, det var en kul kväll igår. Kollegan följde aldrig med ut trots någon timmes tjat. Han ville verkligen med ut egentligen. Snacka om självdisciplin alltså, jag hade gett med mig direkt, haha. Men vi hade kul utan honom också! Blev en sväng till Bee och sen till Sticky. Kom hem halv fem, lite lagom sådär.

Här sitter jag i pyjamas och börjar jobba om 45min, haha. Ska väl slänga på mig kläder och mitt ansikte (smink) och kila iväg då.


Hade ju hellre suttit här hela dagen faktiskt.

Kommentarer
Postat av: caroline

sv: åh tack! Men det är hur ballt som helst med kort hår ju, du passar i det!

2012-02-18 @ 21:32:49
URL: http://luftenboridinasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback