12/08/22

       2012-08-22 @ 23:17:16
Min pappa frågade mig varför jag inte bloggar, haha, så här kommer ett litet inlägg!
 
Vi hade det fantastiskt på Rhodos. Lite för varmt för min smak bara, därför har jag inte fått så jättemycket färg, pallade inte ligga och steka utan låg mest under parasollet. Gjorde lite utflykter, gick mycket, badade mycket, åt god mat.. Tog det lugnt helt enkelt!
 
Nu är vi tillbaka till verkligheten. Jobbsökandet och allt går väl sådär. Håller tummarna på att det släpper snart - det brukar vara så för mig. Går skitsegt hur länge som helst och så plötsligt får jag flera jobberbjudanden samtidigt.
 
Söker desperat efter ny lägenhet också, det här går verkligen inte. Det driver oss till vansinne, måste ha större. Om någon har tips så hojta gärna. Händer ju inte mycket på boplats.se precis...
 
Godnatt mina vänner!
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, fint.
Gillar din klänning. :)

2012-08-23 @ 19:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback