Rosenrasande

       2012-04-16 @ 21:08:59
Jag blev av med min mobil natten till igår. Det är väl relativt lugnt tänkte jag, eftersom att försäkring ingår de tre första månaderna. Ringde till Telia Support och de sa att näää, du har ingen försäkring, du har inte skrivit på det. Jag får lite panik, och efter många om och men visar det sig att idioterna i Telia-butiken inte har registrerat köpet. Jag har papper på allt och så (manuellt skrivet, men de har inte lagt in det i deras dator), men tydligen har jag fortfarande mitt gamla abonemang (vilket också är ganska dumt eftersom att jag ringt som en galning i en månad eftersom att jag trodde jag hade bytt till ett abonemang där jag ringer gratis). Idag var jag i butiken och de fixade så att jag har mitt nya abonemang och sådär. MEN, nu står det ju att min försäkring började gälla idag, så när jag försöker göra en skadeanmälan på internet som jag blev tillsagd så går det inte igenom.

Imorgon ska de fan få veta att de lever. JÄVLA TELIA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback