Hemma

       2011-09-26 @ 23:08:11
Nu är jag äntligen hemma igen. Haft en awesome helg i Oslo, förutom att jag tappade/blev bestulen på min plånbok på krogen i lördags. Det känns verkligen sjukt jobbigt nu när jag kommit tillbaka till verkligheten och måste ta tag i det. Men men, inte mycket att göra åt.

Morgondagen ska alltså spenderas på banken och polisen. Och gymmet och vässttrafik. Fan, vad många kort man har.

För övrigt har jag frysit som en idiot de senaste dagarna, sitter helt inbäddad i kläder och grejer men huttrar ändå. Ber till gudarna att jag inte håller på att bli sjuk.




För Linda är det ett måste att köpa godis när man är utomlands. Så det gjorde vi.
Älskar de här! Så himla söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback