Woop Woop

       2011-11-18 @ 13:23:46
Jag är tamejfan nästan frisk! Hurra för det! Nu ska jag ju inte ropa hej, kommer säkert vända under helgen bara för det. Halsen är fortfarande rätt envis.

Jag var på en jobbintervju idag. Tänker inte säga mer än så och tänker inte nämna det igen för jag kommer bara hoppas för mycket och ifall jag inte får det så kommer jag bryta ihop. Jag villvillvill ha det!

Annars är jag lite ledsen över att ingen lagt något bud på skorna på tradera.. De är ju fiiinaa! Sponsra mig lite vafan, så jag har råd att leva.

Ska iväg och jobba om en sväng. Ser jag faktiskt fram emot!



Sitter på Alex dator. Ligger en hiiimla massa bilder
på mig här. Vill lägga upp typ alla, vissa är hundra
år gamla. Den här är ju lite söt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag hoppas åt dig! - Så jag hoppas jättemycket att du får jobbet! pöss

2011-11-18 @ 19:55:04
URL: http://sandisue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback