Hård Dag

       2011-11-26 @ 23:05:13
Alltså jävlar vilken bra kväll det var igår. Förfestade hos Jessica och Jérémy med lite shots och massa bra musik och DJande. Sen drog vi till Villa Belparc där Rex The Dog spelade. Jag stog allra längst fram och typ bröt revbenen. Har blåmärken på hela insidan av armarna och över bröstkorgen. Sååå värt det! Shit vad bra det var. Kom i säng typ halv fyra.

Idag har jag mått lite sissådär men ändå jobbat i supertempo i 10 timmar. En vanlig dag fotar jag runt 10-15 pers. Idag har jag fotat 25. Helt galet mycket kunder! Men tänka sig, vi överlevde denna dagen också. Det trodde man ju inte när det var som värst där under dagen.



Innan jag gick hemifrån igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback