Trädgårdsmästarn

       2011-05-09 @ 22:00:16
Innan idag var jag på blomsterlandet och shoppade loss. Ville köpa mer men fick hejda mig. Kunda ju inte bära hur mycket som helst. Har iaf dragit upp typ.. en tiondel av alla maskrosor på vår gräsmatta, puh! Kommer ta tid innan alla är borta, vilket skitgöra! Jag har också planterat lite. Mitt tips till er som har balkong eller trädgård utan rabatter: plantera i hinkar! De kostade fem spänn styck. Gör ett litet hål i botten, täck botten med lecakulor och fyll med jord. I hinken till vänster har jag planterat två pelargoner och persilja, i mitten dill och till höger jordgubbar. Ser inte mycket ut för världen nu men vänta bara tills det växer till sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback