Sushi

       2011-01-17 @ 10:45:38
Jävlar i havet vad trött jag är. Jag har varit uppe sen sju och tvättat. På min lediga dag. Har iofs försökt sova lite mellan maskinerna.

Nu är tvättandet klart och jag ska strax ge mig iväg till min jobbcoach. Ända ut till Majorna. För att snacka lite skit i en halvtimme. Ovärt.

Sen ska jag hem och fixa lite och klockan tre ska jag träna med Jessica. Något styrkepass. Herregud, vågar inte ens tänka på hur det kommer gå. Men jag måste bli fit till Egypten! Haha.

Ikväll, då ska jag bannemig göra sushi. Så jäääävla sugen på det, är jag iofs hela tiden, men ändå. Har inte råd at köpa färdig så då gör man egen. Åh, det ser jag fram emot. Omnom.



Enda negativa med att göra egen är att man inte får de underbara
insideoutsen med himelsk gegga i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback