Bästa Dagen i Mitt Liv

       2011-01-31 @ 11:23:42
Igår kväll satt jag och lyssnade jättemycket på Colplay och kollade vart de spelar i år. Då var Nederländerna det närmaste, i slutet av året spelar de där och jag började överväga att åka dit. Men så när jag loggade in på facebook nu nyss, så hade Linda skickat en länk till mig, att de spelar på Where The Action Is i år. Jag håller på att dö av extas.

Som om det inte vore nog.. Imorse blev jag väckt av ett samtal av en kvinna som sa att jag får komma och skriva kontrakt imorgon. Jag har fått förstahandskontrakt!

Jag älskar livet så himla mycket just nu.




Kommentarer
Postat av: Clara

åh va roligt. :) Var va lägenheten nånstans?

2011-01-31 @ 19:02:32
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback