Farmor

       2011-12-27 @ 21:24:49

Hade trots allt en fin julafton. Farmor verkade må lite bättre så pappa kom hem. Alex var också i Jönköping och ´vi åt god mat och hade det mysigt. Fick fina klappar och på söndagen gick vi ut med alla underbara vänner.

Åkte till Uddevalla igår. Idag fick jag reda på att farmor fått en hjärnblödning och ligger nu i koma. Mamma och pappa har åkt ner till Landskrona idag, Jessica åker dit över dagen imorgon. Nu står jag i valet och kvalet ifall jag också ska göra det. Grejen är att jag bara hinner vara där i 10 timmar för klockan 05.00 på torsdag åker vi från Uddevalla till Fjällen. Då är alternativet att jag skiter i Fjällen och stannar i Landskrona över nyår.. Men jag vet inte om jag kommer få ut så mycket av det. Kommer inte kunna kommunicera med henne eller något. Det är ju inte så att jag lixom "träffar" henne en sista gång, utan åker bara dit för att.. kolla på henne. Då har jag kanske hellre kvar bilden av henne som hon var sist jag träffade henne. Åh, älskade, fina farmor..

Vet inte riktigt varför jag skriver det här. Skönt att ventilera kanske?

Inte så himla muntert just nu alltså.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

åh lilla du <3

tänker på er.

2011-12-27 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback