Liseberg!

       2010-10-02 @ 22:46:12
Ojojoj vad arg jag var inatt. Kanske överreagerade en smula. Men det är faktiskt riktigt surt att jag tappade mobilen. Känner mig helt handikappad utan. Och dessutom kostar den ju en slant lixom. Det går fortfarande ringa till den så antagligen har ingen snott den, för då hade de ju satt i sitt simkort. När Parken har öppnat ska jag ringa dit och kolla om de hittat den.

Försöker glömma det nu och peppar Liseberg idag istället! Kommer bli awesome. Vädret är inte på topp men det regnar ju inte iaf. Vi kommer ha svinkul.

(Det här skrev jag innan idag men glömde publicera. Vi hade svinkul på Liseberg! Och jag var och hämtade min mobil på Parken. Det finns goda människor ändå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback