Brothers And Sisters

       2010-10-12 @ 23:47:46
Ville ha en ny serie att kolla på (för att tänka på annat) och valet föll på Brothers And Sisters. Jag har bara kollat fyra avsnitt men jag är redan fast. Marcus, som har kollat hela serien, säger att det blir ännu bättre längre fram. Det ser jag fram emot!

Annars då? Jag jobbade idag, lite av en slump. Var uppe för att säga hej bara, och så var det någon som inte ville jobba halvdag så då gjorde jag det istället. Gillar att jobba, önskar jag gjorde det mer. På tal om så söker jag extrajobb, säg till om någon har något på G eller så!

Är bara jag hemma, känns tomt. De andra är på Sejdeln men jag kände inte för det. Skulle säkert bara vara en partypooper. Så nu funderar jag på att sova istället. Ska upp tidigt imorgon och åka till Borås och fotografera lite gym.



Från Slätta Damm.


Kommentarer
Postat av: nadine

Fina bilder stumpan :* och ja, absolut! det var ju jättegott. man kan ju välja om man vill ha kyckling eller annat kött också. men.. när vi kommer på torsdag, ska vi hem till dig och lämna först eller ska vi hitta en matbutik i stan eller vad tycker du? :D

2010-10-13 @ 15:12:57
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback