Jobb, 90's & Katt

       2010-11-02 @ 22:24:30
Okej, nu är det bara två dagar kvar. Sen är jag ledig i två dagar innan jag jobbar två dagar igen. Och SEN! Sen mina vänner, åker jag och Linda till Prag. Fy helvetes jävla heliga Maria vad det kommer bli legendariskt.

Annars då? Jorå det flyter på. Lyssnar på en awesome 90-talsplaylist och äter godis. Kollar blocket efter omplaceringskatter. Är sugen på att skaffa kisse men vill inte ha en kattunge eftersom att de är för lekfulla och så vet jag inte om jag vill ha en katt i 15 år. Det enda som är lite tveksamt är om jag ska iväg och resa en längre tid, vad ska jag göra med kissen då?


90's playslist



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, syster Kmulls! Är det inne eller utekatt du söker? Kram Malin

2010-11-03 @ 17:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback