Woop Woop

       2010-05-09 @ 00:27:06
Jag var aldrig och simmade eftersom att de hade "barnens dag" efter klockan tolv. Däremot letade jag upp ett naturområde här i närheten med massor av motionsspår, så jag gav mig ut och sprang! Jag sprang dock vilse (hur FAN kan man göra det i ett SPÅR undrar ni då.. och jag också) och fick ringa Alex, haha.

Ikväll har jag, Joakim och Linda spelat TV-spel ett bra tag. Sen drog vi hem till Joakims bror och klappade hans katter eftersom han är bortrest.

Nu taggar jag jobb + utgång imorgon. Jazzhuset har börjat med söndagsöppet, med billig alkohol. Det blir nog fint, kanske. Egentligen är det Linda som tvingar med mig.



Sötaste spelet!


Kommentarer
Postat av: Linda

Mja, bortsett fran att det inte var Joakims bror utan hans van haha.

2010-05-09 @ 01:17:55
URL: http://meandrunk.blogg.se/
Postat av: Pojkvän

Gorildo-Gert rockar röv.

2010-05-09 @ 19:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback