Misstag..?

       2010-05-07 @ 12:56:54
Ibland funderar jag på om det var ett misstag att flytta till Göteborg. Ibland känns det bara så himla fel och jag har ingen aning om vad jag gör här. Förlorar kontakten mer och mer med mina vänner, saknar mamma och pappa.

Men sen skärper jag mig. Drar på lite Håkan och tar vagnen in till stan. Ramlar runt på Andra Lång, shoppar loss i Nordstan. Går till jobbet som jag aldrig hade fått i Jönköping. Det är här jag ska vara.


Andra Långgatan-flickorna med hjärtat av på mitten.


Kommentarer
Postat av: Linda

Aw, förstar dig delvis, sarskilt nu kanske. Men jag tror att det blir battre, du lar val kanna folk genom jobbet osv ocksa?

Tycker du ska halla ut ett tag till, och jobbet framförallt ar ju en anledning till att vara kvar :) (och jag!)

2010-05-07 @ 19:10:14
URL: http://meandrunk.blogg.se/
Postat av: Becca

Nej men det ar klart det ar awesome att bo i GBG! Det ar en fantastisk stad. Forsoker hitta lagenhet dar sjalv! (sorry for felstavningen, ar i amsterdam)

2010-05-08 @ 19:05:32
URL: http://vadgorjaghar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback