Jazziz

       2010-05-10 @ 13:19:27
Det var en fin kväll igår. Inte alls vad vi hade tänkt oss, inte så mycket folk och ingen dans. Men Jazzhuset är ju ett najs ställe, och det här med att man inte kan gå ut på söndagar är ju bara snicksnack. Folk går ut på onsdagar, vad är skillnaden?

Träffade David i stan som precis hade slutat jobba. Vi åt på donken och när vi gick därifrån glömde jag min plånbok där. Vilket jag upptäckte precis när vi skulle hoppa på sista vagnen hem, haha. Så David var snäll och följde med mig tillbaka, sen tog vi taxi hem. Så himla klantig! Åh.

Idag trodde jag att jag skulle på sminkrådgivning på Body Shop, men det är tydligen imorgon. Så det var bara åka hem igen. Känner mig nästan lite sjuk. Jag fryser och är väldigt hängig och trött. Får vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback