Press

       2010-03-09 @ 15:02:11
Jag har blivit beroende av tetris! Sitter och spelar på facebook och kan inte sluta. Sjukt jobbigt. Att ett så simpelt spel kan vara så fruktansvärt roligt.

Jag har fått en till provdag på jobbet, imorgon. Har inte haft så här mycket press på mig på väldigt länge. Måste verkligen öka tempot, men vet inte hur. Spelar ingen roll hur mycket jag än övar in poser innan, för när jag väl står där har jag hjärnsläpp.

Ska snart in till stan (i Uddevalla) för att möta Alex som varit i skolan. Sen ska jag åka hem. Vill egentligen inte, men vi syns igen på lördag så det kan jag nog överleva.

Haha fan vad ointressant. Och inga bilder har jag att vida heller. Kanske bara borde sluta blogga istället.

Kommentarer
Postat av: Stintan

Neej sluta inte blogga!! Jag tycker det är så roligt när du uppdaterat. Mest för att vi inte ses så ofta och jag vill veta vad som händer i ditt liv! Hoppas du får jobbet föresten, jag vet att du kan! Ta hand om dig sötnos <3

2010-03-09 @ 18:24:56
URL: http://blogg.kristinalasan.se
Postat av: Anonym

Jag håller alla tumma jag har att du får jobbet!!!

Kom igen nu Camilla: GÖR DET BARA! DU KLARAR DET!!!

Kramar Jenny

2010-03-09 @ 18:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback