Kock?

       2010-03-31 @ 22:18:18
Det är sjukt kul att laga mat ändå. Ikväll lagade jag baconlindade kycklingrullader med örtfyllning åt min man. Det var sjukt gott! Borde överväga att byta yrke.

Annars då? Ganska chill kväll. Har tvättat kläder och planerat min morgondag. Det blir en tripp till Jönköping, och ett besök på Bongo. Om det inte blir en kul kväll så ger jag upp, då dissar jag Jönköpings uteliv för gott. Men jag går in med en jävla massa pepp iaf!

Min nya bästa vän. Smörjer handleden. Vet inte om jag inbillar mig, men tror det hjälper.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag säger: FUCK Jönköpings uteliv! Jag planerar att stanna hemma hos mamma och pappa och mysa hela helgen, you should to! :)

Har ringt och mailat LUGiz nu förresten.. Emma sa att de flesta sommarjobbare är folk som redan jobbar hos dom, men att de kanske tar in ett par stycken nya. Så nu har jag huttat iväg ett mail och hoppas på det bästa!

2010-04-01 @ 17:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback