Anställd

       2010-03-11 @ 20:45:10
Fick precis sms av fotoansvarige som skrev att jag blivit "godkänd" och att hon ska fixa ett kontrakt åt mig. Så himla glaaaaad! Så himla skönt, har lixom gått runt med ångest i två veckor nu. Men det var det värt. Och nu slipper ni förmodligen läsa så mycket om det, haha.

Blev tillfrågad om jag kunde jobba på lördag, men det går ju inte eftersom jag åker till Uddevalla då. På söndagsmorgon åker jag och Alex med hans pappa och tillhörande hälft till Tandådalen för att åka skidor.

Känns jävligt bra nu. Vilken tvärvändning!

Känner mig proffsig i min tröja.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Asnice tröja =)

2010-03-11 @ 21:03:25
URL: http://blogg.kristinalasan.se
Postat av: Kaisa

grattis :D

shit vad kul!

det var du värd <3

2010-03-11 @ 21:50:00
Postat av: Ann-Sofie

Vad härligt att komma iväg lite med familjen. Ta det lugnt i backarna och hoppas att du kommer hel nerför backarna på semestern...

2010-03-11 @ 22:17:51
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback