Jönköpingshelg

       2010-01-31 @ 22:12:56
Kom hem från Jönköping för några timmar sen. Känns sjukt jobbigt faktiskt, kom hem till en stökig lägenhet som inte ens känns som hemma. Saknar att bo i Jönköping, umgås med alla kompisar. Känns som jag missar så mycket.

I fredags var jag hemma med familjen, Jessica var också där. Saknar verkligen att umgås med mamma och pappa. I lördags åkte jag till Habo och hade myskväll och åt thaimat med Sandra och Kaisa. Idag har jag varit på A6 med bästaste Stintan! Känns som det var flera år sen vi träffades sist. Vi kollade i lite affärer och tog en fika. Ååååh jag saknar henne så.

Inte mycket känns rätt just nu. Är bara så himla trött på allt. Träffar Alex alldeles för sällan, saknar Jkpg, vill ha en riktig lägenhet som är min, trivs inte på jobbet.. Suck.



Försökte shoppa bort min ångest.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men älskade syster! Varför inte flytta hem då? Verkar ju inte som att du trivs riktigt. Kramar

2010-02-01 @ 08:14:44
Postat av: Stintan

Jag håller verkligen tummarna för fotojobbet. Vill att du ska trivas och må bra! Puss.

2010-02-01 @ 09:37:13
URL: http://blogg.kristinalasan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback