Helt Död

       2010-01-13 @ 17:41:47
Herregud, jag är skittrött. Visst, jag gick upp ganska tidigt, men jag har bara suttit och lyssnat hela dagen, inte så ansträngande. Skulle kunna lägga mig ner och somna direkt. Kommer ta lång tid innan jag kommer in i det här igen, gå upp tidigt och vara igång hela dagen. Speciellt eftersom att jag kommer vara ute, det tar ju på krafterna.

Men det har gått helt okej, sjukt mycket information som ska in och just nu känns det som att det aldrig kommer sätta sig. Men man lär sig väl efter hand.

Det är mycket going on just nu. Jobb då såklart, och så är det inflyttningsfest på fredag. Innan det ska vi/jag städa lägenheten, fixa alkohol och fixa iordning rummet som är kaos just nu. Och så en hel del tråkigheter på det, inte lätt att hålla uppe humöret.

Längtar tills mina fina Jönköpingsflickor kommer på fredag förmiddag!

Blablabla, mycket text är tråkigt men nu vet ni läget.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

på fredag ska jag se till så att all din trötthet bara försvinner poff puts väck, och sen ska vi ha så kul så kul <3

2010-01-13 @ 18:53:28
Postat av: Sandra

åh, grattis till jobbet! jag tänkte typ kommentera till vajre inlägg ( märkt att jag inte suttit vid datorn på länge. väldaans många nya inlägg ^__^) men slänger ihop det till en lång ist! Skitfint kollage! Du är inte värdelös, jättejättebra :* ikea och köttbullestintan var asskul..hah ^^ OCH JAG ÄR TAGGAD TILL FREDAG! puss på dig <3

2010-01-13 @ 21:00:40
URL: http://sandisue.blogg.se/
Postat av: Stintan

köttbullestintan, är det mitt nya nickname? hahaha :D

2010-01-13 @ 21:09:01
URL: http://blogg.kristinalasan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback