Allt Ska Man Behöva Göra Själv

       2010-01-04 @ 18:17:42
Ja herre min gud, när jag kom hem så såg köket FORTFARANDE ut som skit. Jävligt äckligt, så trots att jag lovat mig själv att inte städa upp efter någon annan, så gjorde jag det. Diskberget sträckte sig till taket (nästan) men när jag var klar med det insåg jag att det var a pice of cake om man jämförde med resten av köket. Ställte mig och skrubbade och gnuggade på alla köksluckor, som det såg ut som någon hade avsikligt kastat mat på. Intorkat och helt vidrigt. Bröt en nagel på kuppen, då går det fan vildt till!

Killen kan ju inte städat sitt kök en endaste gång sen han flyttade in. Lite ångest kanske över att vi flyttat in här, men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film så jag får tänka på annat.

Kommentarer
Postat av: Andree

härlig människa, gillar din stil att vara:)

2010-01-04 @ 19:06:23
URL: http://andreecamillo.blogg.se/
Postat av: petra&becca<3

hejsan jättefin & bra blogg.



kolla gärna in och kommentera.

kram

2010-01-04 @ 20:51:46
URL: http://risifruttituttifrutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback