Ute På Vift

       2009-09-09 @ 19:50:32
Jag hade skrivit ett inlägg igår, men nu märkte jag att det hade hamnat som utkast.

Aja, jag bestämde mig iaf för att dra iväg en sväng.

Först till Borås där jag träffade Linda. Vi fikade som vanligt.

 

Efter att ha träffat Jennie och gått i en massa affärer
satte jag och Linda oss på Bryggeriet och tog var sitt glas.

 

Men det var så tråkigt så vi drog till Göteborg istället.
Där träffade vi tyvärr den här snubben. Han snyltade öl av oss.

 

Linda hade köpt en BD-tröja på second hand. Sjukt stolt.

 

Här någonstans var det dags att åka hem.
Eftersom Jes sov hos sin pojkvän tog vi hennes rum.

 

Idag har vi såklart fikat. Och shoppat!
Hittade asfina saker, ska visa er sen.

 

Just nu sitter jag hemma hos Jessica (vilket kommer vara mitt
hem tills söndag) och äter tortellini med creme fraiche.
Ja, man får äta direkt ur kastrullen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback