Big Bongo

       2009-09-26 @ 15:34:36
Det var hur kul som helst igår. :) Inte sådär galet som i onsdags, haha, utan mer trevligt lixom. Alla blev lagom fulla och var glada. Träffade Markus, Sabina och Mirela, pratade högstadieminnen och kunde inte sluta skratta! Vi var verkligen dumma i huvudet på den tiden.

OCH KAISA! Kaisa var med, det var helt underbart att se henne igen! Jag kunde inte sluta krama henne. Ska träffa henne så mycket jag bara kan innan hon åker tillbaka om en månad (och kanske följa med henne till Shanghai, men det får tänkas över mer).

Idag ska jag och älsling förmodligen bara ta det lugnt, se en film kanske.

Och nej, inga bilder! Hade bara med min analoga kamera, så när jag har framkallat bilderna ska jag försöka scanna in dem och lägga upp här. :)

Kommentarer
Postat av: Kaisa

ÅH det var så jäkla kul att träffa dig igen :D

och vi måste träffas hela tiden nu typ! hahah. åh. wiie. tack för en kul kväll <3

2009-09-26 @ 17:49:10
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/
Postat av: M(irela)

HAHA! Ja, vi var verkligen dumma i huvudet ... Åh, vad roliga vi var!

2009-10-03 @ 15:54:13
URL: http://snakecharmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback