Sjukt Trött

       2009-10-29 @ 10:46:00
Jag kan inte sluta gäspa! Ååååh, jag vill sova. Men nänä, det går inte, för jag ska jobba på ateljén här i Jkpg idag. Nu kanske ni jublar och tycker det är skitbra att jag ska jobba, vilket det visserligen kanske är, men grejen är att det är skitdåligt betalt och de pengarna jag får ska han ha för att jag skrev ut mina bilder till Jokkmokk-utställningen hos honom. Med andra ord jobbar jag i princip gratis.

Klockan 12 börjar jag iaf. Ska försöka bli en människa tills dess. Hoppas det inte kommer in några skrikande skitungar, det orkar jag inte. Hoppas det kommer in små änglar som snällt hoppar upp på pallen, ler gulligt och så är det klart efter två bilder. Man kan väl få önska?

Kommentarer
Postat av: nadine

nu såg jag din kommentar (: och jag ska på förfest hos sara b och sen blir det bongo (: :*

2009-10-29 @ 11:03:22
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com
Postat av: Kaisa

åååh, längesen man var där o jobbade. usch, skrikande barnen = HEMSKA. hoppas det går bra och det bara är såna där snälla barn, jaao! (:

2009-10-29 @ 12:48:30
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback