Partylördag

       2009-10-11 @ 14:42:25
Min morbror var så snäll att han skjutsade in mig till stan igår kväll, så jag hann till Bongo innan nio. Där träffade jag massor av glada, högljudda, roliga tjejer. :D Det var dock lite folk och ganska dött, så vi drog på någon fest, men där var det om möjligt ännu tråkigare så då gick vi till Amor. Jag drog mig hemåt ganska tidigt, runt ett tror jag. Men allt som allt var det en kul kväll, mycket tack vare den röda reeeven. :*

Kravlade mig upp ur sängen imorse vid halv tio nästan gråtandes, FYFAN vad jag var trött. Men det var bara sätt igång att packa. Mamma och pappa skjutsade mig till Gbg och nu när jag packar upp allt inser jag att jag inte får plats. Speciellt inte med kläderna, herregud! Vet inte vart jag ska göra av allt.

Ikväll ska jag ha riktig myskväll, med te och myskläder och en bra film.

Kommentarer
Postat av: nadine

puss reven :*

2009-10-14 @ 12:30:15
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback