Minne?

       2009-10-13 @ 15:18:45
Vad fan gjorde jag i söndags? Jag hatar när det blir såhär, man bloggar inte på några dagar så glömmer man bort vad man gjort! Jag har ingen aning alls, haha. Om någon vet vad jag gjorde i söndag, säg till!

Igår var iaf en bra dag. Gick och lämnade mitt CV på The Studio och skrev in mig på Arbetsförmedlingen här i Göteborg. Sen träffade jag Linda, vi satt på en uteservering på ett café och hade det mysigt. Gick lite i affärer, jag köpte te och rökelser. Efter det gick vi och kollade på sälarna, pingvinerna, rådjuren, bockarna och alla andra djuren i Slottskogen. Riktigt mysigt, solen sken och det var lagom höstigt och fint. På kvällen tnkte vi gå på bio, men sen kom vi på att det är socialare och billigare att gå till Sejdeln på frågesport, haha. Så det gjorde vi. Gick därifrån ganska tidigt och var inte riktigt redo att åka hem än, så vi tog en fika till. Vääärldens godaste hallonpaj, mumma!

Idag ska jag åka till Alex, om jag kan slita mig från datorn någon gång och äta frukost. JA, klockan tre. Sov till typ halv två, sen har jag duschat och grejat.

Ha en fin dag nu!

Mina nya klackisar! Älskarom. Ignorera att jag ser ut som en bitterfitta.


Kommentarer
Postat av: Pojkvän

I söndags? Det har du ju skrivit om. :<

Du vaknade upp okristligt tidigt och grät ur ögonen, packade, chillade, åkte till Jkpg. Din mor och far körde lite packning, blabla. Resten har du ju skrivit, din tok.

2009-10-13 @ 15:45:27
Postat av: emmavo

Ja, jag ska jobba som au pair :) så bor tpy i centrala london hos familjen. Det ska bli sjuuukt kul! riktigt spännande.



Tack så mycket! Ha det så fiiiint!

2009-10-13 @ 20:36:02
URL: http://emmavo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback