Lördag

       2009-10-17 @ 14:12:58
Först tänkte jag svara på kommentarerna till förra inlägget: Jo, Kaisa kommer vara där men hon ska jobba hemma hos en familj och kommer inte alls ha mycket tid för mig. Visst kommer jag klara mig, men känner på mig att jag kommer få ett antal panikattacker på kuppen. Bara det att man måste ha en lapp med kinesiska tecken med adressen man ska till att lämna till taxichauffören känns sjukt jobbigt. Hur ska jag ta mig någonstans? Lär ju virra bort mig totalt i deras tunnelbanesystem. Det är så ofantligt jävla stort! Men ni fick mig lite pepp igen, speciellt Jessica, haha. Fast med tanke på att Kaisa ska tillbaka någon gång igen kanske det är bättre att spara pengarna och åka med henne då.

Nog om det. Idag har jag gått upp sent, som vanligt, och tänkte åka till Jönköping för att mysa med mina favorittjejer. Har hört rykten om lite vin och sådär. Och imorgon blir det nog filmkväll. Pallar verkligen inte sitta hemma, blir så jävla rastlös!

Idag matchar jag som fan!


Kommentarer
Postat av: nadine

weeeee. spelkväll, finkväll, vinkväll. you love it, i love it. see you later alligator :*

2009-10-17 @ 14:57:26
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com
Postat av: Kaisa

du kommer få en så galet bra helg. jag lovar. höhö. ne men ja. det kommer bli kuuul :) thihi <3

2009-10-17 @ 15:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback