Vägrar Betala 500 Spänn

       2009-05-20 @ 23:40:42
Jo, som sagt, ska ha smycken på balen. Det är bara det att jag för någon månad sen upptäckte att ajsing, det ena hålet har växt igen. Har tänkt fixa det enda sen dess men det har lixom runnit ut i sanden. Min syster har strängt förbjudit mig att gå till en salong där de gör det med pistol, det är tydligen inte bra för örat. Och piercare tar ju för fan en halv förmögenhet att göra det. Kom på ikväll att det faktiskt bara är en vecka kvar till balen. Så det var fram med isen, koka ett örhänge och en nål, dra bort Jes från sina skolböcker och sen var det bara tuta och köra! Jes var så jävla nojig, rengjorde ALLT tusen gånger, så söt. När hon hade stuckit igenom nålen var jag coollugn, och hon skakade som ett asplöv, haha.

Det gjorde faktiskt inte så ont, det värsta är bara att jag fick ett udda örhänge av mamma så det andra örat är tomt, haha. Ser konstigt ut. Inte så kul med tanke på att jag ska på bröllop på lördag. Får försöka hitta ett som ser ungefär likadant ut i affären.


Röda örat.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu fick jag en klump i magen bara av att tänka på det :((((

2009-05-22 @ 03:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback