Ute Ur Dimman

       2009-05-24 @ 14:08:15
Det blev visst lite mer dricka igår än väntat. Och så blev det visst utgång, till Trägårn. I mitt inte så nyktra tillstånd trodde jag nog att pengar växer på träd och bjöd på öl. Men det gör inget, jag hade kul och det är det pengar är till för. Alla som hade gått på bal hängde där med sina stora, fina klänningar. Åh jag längtar! Jag har nog "bara" ett par skor och en till ögonskugga att köpa, sen är jag fit.

Idag sitter jag med persiennen nerdragen och lägsta möjliga ljusstyrka på skärmen. Men jag antar att jag får ta mig i kragen, äta lite frukost och dra med min karl till Torp för att köpa en skjorta. Det är ju inte bara jag som ska vara fin på balen!

Hoppas ni haft en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback