Sötaste Presenterna & Scrubs

       2009-05-09 @ 11:40:02
När jag kom till Linda igår fick jag födelsedagspresenter! :') Helt oväntat och jättegulligt. Vääärldens bästa presenter verkligen. En riktigt tjock bok med recept på muffins och lite andra kakor, metallicrosa muffinsformar och ett cupcakelypsyl. Jag blev så glaaad och jag ska baka så det skriker om det!

På kvällen drog vi till Becca och förtärde lite alkohol. Senare drog jag och Becca ut, helt dött var det. Tog det ganska lugnt eftersom det seriösa supandet blir ikväll. :D Trägårn för hela slanten.

Slötittar lite på Scrubs, ska duscha och sen ska vi in till stan. Jag måste lämna in min mobil på lagning. Kan inte göra det i Jönköping eftersom The Phone House har lagt ner där. Hoppas de kan fixa den för nu har jag en gammal tegelsten typ, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback