Säger Man A Måste Man Säga B

       2009-06-01 @ 00:54:47
Det är så roligt när man stör sig på saker andra gör och så gör man precis likadant själv. Undra varför det är så? Man ska leva som man lär. Fast det kanske bara är jag som inte gör det..

Jag tycker inte om när folk skriver delar av vad som borde sägas i sina bloggar. Faktum är att de flesta gör det. Jag också. Jag tänker "Vill h*n inte berätta allt borde h*n inte nämna det öht". Man kan ju inte fråga om det heller, för har personen inte berättat det personligen för en vill h*n förmodligen inte att man ska veta. Jag vet inte varför jag själv gör så. Ibland är det för att det är kul när folk är nyfikna, och när det handlar om humör kanske jag helt enkelt vill att alla ska veta att jag är glad/ledsen, men inte varför jag är det.

Jag kanske är den enda som stör mig på det här, det kanske inte är någon som fattar vad jag snackar om, men jag ska iaf försöka sluta med det. 

Kommentarer
Postat av: Kaisa

jag vet iaf att jag gör så typ för att få ur mig det, så att jag på så sätt typ inte behöver "belasta" någon med det. för då får jag ur mig det på sätt o vis iaf, och i princip utan att någon har förstått.

fast jag håller med dig, jag stör mig också på när folk gör så. även om jag själv typ är mästaren på det x)

2009-06-01 @ 08:13:37
Postat av: Fröken Grön

Jag håller med Kaisa.. det är för att få ur sig det inom sig, och det hjälper fast man inte skriver allt, för man själv vet ju vad man menar.. det är nästan som att ha en konversation med sig själv.



Jag tycker det är viktigt att få vara ledsen/arg och utagera sig på bloggen utan att behöva berätta varför.. Många som skriver (tex jag) skriver för min egen skull och bryr mig inte om ifall ingen läser det...

2009-06-01 @ 09:00:45
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: Fröken Grön

Samtidigt förstår jag vad du menar. Att folk blir nyfikna och vill veta.

2009-06-01 @ 09:01:47
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag håller med Stintan och Kaisa. hahah. ABSOLUT typ. :) Orden ur min mun ;)

2009-06-01 @ 19:23:39
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback