Retush

       2009-05-07 @ 18:21:59
Idag har varit helt okej. Gick upp tidigt och var fullkomligt död, som en jävla zombie. Men det var bara bita ihop för vi satte igång direkt att bära blixtar och stativ och reflexskärmar för att göra en personalfotografering. Själva bilderna var inte så upphetsande att ta men det är kul att träffa mycket människor.

Sen satt jag och retusherade bilderna hela dagen.

Hann med ett besök hos Västerländsk Tidningsdistrubition (tror jag de heter) och fixade mig nog ett sommarjobb. Hoppas jag. De skulle höra av sig om några dagar. Håll tummarna!


Mycket grejer att bära.


Köpte den nya glassen också! Lite besviken, men den var ändå god.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

hoppas du får sommarjobbet!

och ÅH, jag har letat i hur många affärer som helst men hittar inte de nya glassarna. jäkla blö. jag vill h, haha.

2009-05-08 @ 12:38:07
Postat av: Hedda

Var glad att du fick en så bra praktik, själv praoade jag hos en fotograf i Motala...

Det jag fick göra var ungefär att leta igenom 1000 gamla negativlådor efter en enda bild utan datum.

Så hela 70-talet.

Segt.

2009-05-09 @ 13:04:41
URL: http://outonthefields.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback