Och Jag Är Nästan Vaken

       2009-05-19 @ 21:05:57
Idag fick jag i uppgift att ta testbilder till scandinavian photos hemsida, så jag har lekt med massor av olika kompaktkameror. Det var ganska kul. Ska fortsätta med det imorgon, det får tiden att gå lite snabbare. Dessutom hade någon med sig helt galet mycket såna där godistänger i olika smaker som man brukar köpa på tivoli ni vet? Som pingvinstänger fast längre och tjockare. De har jag gått och mumsat på, m-m-m.

Jag är "ledig" på fredag så jag drar till Uddevalla på torsdag. Längtar som fääään. Saknar min bejbi redan, fast vi bara varit utan varandra två dagar. Ser fram emot sommaren så sjukt mycket så det är helt obegripligt. Då ska jag tvinga Alex vara med mig dygnet runt, haha. Jag ska klistra fast mig själv på honom! Nä, det får ju inte gå så långt att man tröttnar på varandra. Man måste ju kunna ha ett eget liv var för sig också.

Jag funderar på om jag ska orka fota lite ikväll, men jag har ingen/inget att fota. Vill att Jes ska modella för mig men hon ska plugga. Annars blir det nog bara slösurfa, eller om jag slår på stort och sätter på en film.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

KOLLA DIN MOBIL. du har fått sms!

2009-05-19 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback