Grattis Till Studenten, Frulls!

       2009-05-30 @ 23:19:09
Fy bubblan, full rulle alltså. Har inte haft tid att sitta vid datorn, vilket har varit jävligt skönt.

Igår följde jag lite impulsivt med Jes till Ulricehamn för att gratulera Frallan på studenten. Det var helt underbart att se honom så glad, det smittade av sig! Jag vill också springa ut och åka flak och dricka galna mängder alkohol, nununu! Jes åkte hem på kvällen, vilket jag egentligen också skulle gjort, men jag hade så kul så jag stannade. Vi drog in till stan och klockan blev för mycket för att dra till studentfesten, så vi badade istället. Japp, i sjön. Mitt i Ulricehamn. Jag och Frallan. Årets första dopp! Det var ett jävligt fint moment. Var iaf hemma igen vid tre tror jag. Fin kväll indeed.

Jag tog med mig min Holga men när jag skulle ladda den med film på bussen märkte jag att jag glömt en del till kameran hemma. Jag blev jävligt förbannad först, men vet ni? Jag kom fram till att såna kvällar inte går att fånga på bild. Jag har det i minnet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback