Födelsedagen

       2009-05-15 @ 00:05:10
Jättefin dag! Var ju inte så himla kul på jobbet kanske, men mer att göra iaf så dagen gick lite snabbare. Sen in till stan och träffa Jes en snabbis, hem till Stintan och pilla med hennes hår och sen till Max och svulla fett med mamma och pappa. Och så tusentals gulliga sms på det! Tack alla, ni är så snälla.

Av mamma och pappa fick jag en Holga, en receptbok och muffinsformar. Av farmor, farfar och moster Ingrid fick jag pengar på posten. Och som grädden på moset en gigantisk rosa bukett med bud av min underbara pojkvän. Jag har det förjävla bra ändå.


Kom på att det är kul att sätta silkespapper över blixten!
Nästan helt oredigerad bild.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Grattis grattis (:

2009-05-15 @ 10:50:13
URL: http://deborah.blogg.se/
Postat av: DYSTYMI

Grattis! gillar bilden xD

2009-05-15 @ 11:23:35
URL: http://dystymi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback