Bröllopsfotograferingar

       2009-05-03 @ 13:26:30
Jag var ju med på två bröllopsfotograferingar igår, det var hur kul som helst! Och paren var så fina. Jag fick bara hålla blixt med softbox på och fick kramp i armarna, men det var ändå väldigt lärorikt. Fotografen är jättetrevlig och berättar roliga historier om vad han varit med om i sitt yrke. Imorgon ska jag tydligen hem till honom för han ska retushera bilder hemifrån, haha. Creepy? Men det går nog bra.

Jag är ju lagom dum i huvudet och glömde min stömkabel till macen, så det lär ju inte bli mycket internet i veckan. Dessutom skickar Alex iväg lite datordelar imorgon så hans dator kommer inte heller fungera. Vi får se om vi kan låna hans mammas laptop.

Hoppas ni haft en bra helg mina små grisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback