Religion

       2009-03-30 @ 14:15:18
Jag sitter i skolan och ska precis börja på ett arbete. Man fick gå hem och arbeta om man ville men känner jag mig själv rätt så kommer jag aldrig jobba hemma. Även om det är lockande för mitt paket från Yves Rocher har nämligen kommit.

Jag ska hur som helst skriva ett arbete om sekten Linbusamfundet. Jag vet inte ens hur man uttalar det, och det första som står när man googlar på det är "en av Sveriges mest okända sekter". Det känns ju gött. Men sekter är jävligt intressant, och skrämmande om inte annat. Fyfan för att fastna i en sekt säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

men du hittade ju en hel del sen! så det blir nog braa :)

2009-03-30 @ 19:37:13
Postat av: David Nilsson

Jag skulle jättegärna läsa ditt arbete om linbusamfundet. Om du vill, kan du skicka det till

[email protected]



Mvh David

2010-07-02 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback