Pippimat

       2009-03-04 @ 22:04:14
Shit vad dåliga ni har blivit på att kommentera! Eller så är det bara jag som skriver ointressant.

Åkte som sagt in till skolan tillslut, vilket var ett misstag för vi slutade typ en timme efter det, haha. Men jag gick lite på stan och åkte till A6. Åkte hem och gjorde fågelmat att hänga i trädgården, tro det eller ej. Jag vet att det är lite sent påtänkt, det är ju vår snart. Men jag gör det mest för att kunna fota fåglarna när de äter, haha.

Ikväll har jag kollat på Grey's och försökt välja ut bilder från Jokkmokk, men det är en omöjlig task. Jag är så självkritisk att jag knappt gillar några bilder. Måste ha hjälp av någon annan.


Egengjord fågelmat.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

det funkar ju aldrig att kommentera här :(

2009-03-05 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback