Ibland Är Livet Gött

       2009-03-02 @ 11:57:57
Det finns ju såna där dagar, när allt bara är rosa moln. Så är det idag, trots att det är gråa moln ute och jag har egentligen ingenting att vara glad över. Eller jo, jag har en underbar pojkvän ju. Igår skulle han åka hem, men när han kom in till stan så ångrade han sig och åkte tillbaka till mig. Jag fick alltså en natt till med honom. Så söööt.

Jag har otrolig fotolust. Jag hittar helt underbara fotobloggar överallt och jag vill också! Jag vill också kunna ta så fina bilder. Till sommaren kommer jag säkert langa bilder varje dag. Brukar bli då, när solen och värmen kommer.

Men en sak i taget. Först är det projektarbete, bal och student. Men allra först ska jag till skolan nu.
Kraaaaam pårej!

Kommentarer
Postat av: ellinor

du tar fina bilder redan juu.. :)

2009-03-03 @ 21:39:30
URL: http://ellinoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback